Leiding van badkuip lekte ook wel Sifon genoemd, deze werd vervangen en tegelzetter Jan heeft keurig werk geleverd door tegelwerk te herstellen, echte aanrader dit bedrijf goeie service en kwaliteit
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mw. van den Berge
|
De loodgieter ( keurige man ) was er op afgesproken tijd en heeft de verstopping verholpen binnen een half uur, hij heeft alles netjes opgeruimd en schoongemaakt. Teven was er respect voor de Coronaregels. En de prijs viel reuze mee
chappau
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jimmy
|
*** Eerst met een offerte komen. En dan halverwege de reparatie een factuur sturen die 4x zo hoog is als de offerte. En een offerte erachteraan om het af te maken. Uiteindelijk zaten wij met een open riool waar we geen gebruik van konden maken met 2 kleine kinderen. Alles op laten lossen door een andere loodgieter en die gaf ook aan dat ze 90 graden bochten hebben gebruikt bij een liggend riool wat dus nooit mag. En op een mail krijg je alleen maar kinderachtige onprofessionele reacties. En aanmaningen voor een factuur die niet klopt tov de eerste offerte. DOE NOOIT ZAKEN MET DEZE GASTEN!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Alex
|
Zeer slechte service; vanaf moment een slecht gevoel gehad. De twee monteurs kwamen binnen en de jonge monteur had er overduidelijk geen zin in en de oude schreeuwde alleen maar tegen de jonge. Als olifanten in een porseleinen kast zijn ze door mijn keuken gegaan. Met zuur en stofzuiger mijn leidingen aangepakt. Resultaat: de verstopping is weg, de hele keuken ruikt naar zuur en de leiding lijkt 3 centimeter verzakt. 30 minuten bezig. Kosten 135 euro. Op het moment dat ik iets zeg van de verzakking van de leiding, wordt er aangegeven dat dat geen probleem is. Met een tyrap kan ik de leiding omhoog trekken, krijg ik als tip. Maar niemand wil natuurlijk een tyrap midden in zijn keuken. Op het einde worden er nog extra diensten aangeboden voor in de toekomst... Conclusie: snelle, slechte service zonder vakmanschap. Kies niet voor hun!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Koen
|
Bijzonder slecht werk afgeleverd. En de reactie op mijn klacht:
"Wij hebben nog nooit een klacht ontvangen van deze monteur en we voelen ons ook zeer genaaid dat we na een week pas een klacht op papier mogen ontvangen dit maken we
alleen mee met klanten die nog een extra korting willen."
23 Reviews Plaats review
Theo
|Leiding van badkuip lekte ook wel Sifon genoemd, deze werd vervangen en tegelzetter Jan heeft keurig werk geleverd door tegelwerk te herstellen, echte aanrader dit bedrijf goeie service en kwaliteit
Mw. van den Berge
|De loodgieter ( keurige man ) was er op afgesproken tijd en heeft de verstopping verholpen binnen een half uur, hij heeft alles netjes opgeruimd en schoongemaakt. Teven was er respect voor de Coronaregels. En de prijs viel reuze mee
chappau
Jimmy
|*** Eerst met een offerte komen. En dan halverwege de reparatie een factuur sturen die 4x zo hoog is als de offerte. En een offerte erachteraan om het af te maken. Uiteindelijk zaten wij met een open riool waar we geen gebruik van konden maken met 2 kleine kinderen. Alles op laten lossen door een andere loodgieter en die gaf ook aan dat ze 90 graden bochten hebben gebruikt bij een liggend riool wat dus nooit mag. En op een mail krijg je alleen maar kinderachtige onprofessionele reacties. En aanmaningen voor een factuur die niet klopt tov de eerste offerte. DOE NOOIT ZAKEN MET DEZE GASTEN!!!
Alex
|Zeer slechte service; vanaf moment een slecht gevoel gehad. De twee monteurs kwamen binnen en de jonge monteur had er overduidelijk geen zin in en de oude schreeuwde alleen maar tegen de jonge. Als olifanten in een porseleinen kast zijn ze door mijn keuken gegaan. Met zuur en stofzuiger mijn leidingen aangepakt. Resultaat: de verstopping is weg, de hele keuken ruikt naar zuur en de leiding lijkt 3 centimeter verzakt. 30 minuten bezig. Kosten 135 euro. Op het moment dat ik iets zeg van de verzakking van de leiding, wordt er aangegeven dat dat geen probleem is. Met een tyrap kan ik de leiding omhoog trekken, krijg ik als tip. Maar niemand wil natuurlijk een tyrap midden in zijn keuken. Op het einde worden er nog extra diensten aangeboden voor in de toekomst... Conclusie: snelle, slechte service zonder vakmanschap. Kies niet voor hun!
Koen
|Bijzonder slecht werk afgeleverd. En de reactie op mijn klacht:
"Wij hebben nog nooit een klacht ontvangen van deze monteur en we voelen ons ook zeer genaaid dat we na een week pas een klacht op papier mogen ontvangen dit maken we
alleen mee met klanten die nog een extra korting willen."