Zeer rigide en inflexibele partij vergeleken met andere leveranciers, minder goede (verouderde) condities/voorwaarden.
Hierdoor sterk aan het merk gaan twijfelen.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van BMW Group Financial Services
|
Tevreden
9.0
Contract
Onderhoud
De communicatie en informatieverstrekking
Sturing
Schade / pech
Klant van BMW Group Financial Services
|
Zijn zeer meedenkend in een passend aanbod.
9.0
Contract
Schade / pech
Sturing
Onderhoud
De communicatie en informatieverstrekking
Rene
|
Al jaren klant bij BMW en verschillende auto's in lease gehad over de jaren. Eind vorig jaar doet FS een aanbod indien eerder tot aanschaf nieuwe/gebruikte auto gedaan wordt. Na een auto gevonden te hebben dient de dealer een offerte in waarna een ondoorzichtig proces begint. Eerst wordt de offerte op verkeerde KVK gezet, vervolgens hoor je na 2 weken niets en na zelf gebeld te hebben, en uiteindelijk doorverbonden met de juiste afdeling dat men ter zijde legt. Op grond van verkeerde informatie wordt je te woord gestaan op een overigens onbeleefde wijze en na doorvragen komt het erop neer dan door het systeem verstuurde brieven los van gedane betalingen en bij zijn op een vijf jarig contract de aanvraag uitvalt. het ik maar een klacht indienen. Zeer slecht georganiseerd, geen terugkoppeling, ondoorzichtig proces en ook nog verkeerd informatie. Trouw aan een merk en de in-huis financiering geldt kennelijk niet bij BMW. Slechte zaak en een reden om na vele jaren GEEN BMW meer te kiezen. Raad het niet aan.
33 Reviews Plaats review
J
|Zeer rigide en inflexibele partij vergeleken met andere leveranciers, minder goede (verouderde) condities/voorwaarden.
Hierdoor sterk aan het merk gaan twijfelen.
Klant van BMW Group Financial Services
|Tevreden
Klant van BMW Group Financial Services
|Zijn zeer meedenkend in een passend aanbod.
Rene
|Al jaren klant bij BMW en verschillende auto's in lease gehad over de jaren. Eind vorig jaar doet FS een aanbod indien eerder tot aanschaf nieuwe/gebruikte auto gedaan wordt. Na een auto gevonden te hebben dient de dealer een offerte in waarna een ondoorzichtig proces begint. Eerst wordt de offerte op verkeerde KVK gezet, vervolgens hoor je na 2 weken niets en na zelf gebeld te hebben, en uiteindelijk doorverbonden met de juiste afdeling dat men ter zijde legt. Op grond van verkeerde informatie wordt je te woord gestaan op een overigens onbeleefde wijze en na doorvragen komt het erop neer dan door het systeem verstuurde brieven los van gedane betalingen en bij zijn op een vijf jarig contract de aanvraag uitvalt. het ik maar een klacht indienen. Zeer slecht georganiseerd, geen terugkoppeling, ondoorzichtig proces en ook nog verkeerd informatie. Trouw aan een merk en de in-huis financiering geldt kennelijk niet bij BMW. Slechte zaak en een reden om na vele jaren GEEN BMW meer te kiezen. Raad het niet aan.
Klant van BMW Group Financial Services
|Goede ervaringen BMW Financial Services