Book ik vroegtijdig 6 maanden voor mijn zomervakantie en dan laat Eurostar 4 maanden later, 7 weken voor vertrek, horen dat mijn reis door werkzaamheden geannuleerd is. Later vetrekken kan niet want ale hotels en appartementen zitten nu stampvol en wat er nog over is is 2 keer zo duur. Moet nu vliegen wat inmiddels zo kort voor vertrek extreem duur is geworden. Dit kost mij nu zo'n 700 euro aan extra reiskosten. Belachelijk. Bedankt Eurostar.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
A.Kleijn. Bleijenberg
|
Op 18 september met de Eurostar van Brussel naar Londen, assistentie aangevraagd omdat mijn man slechtziend is. Wat een service er kwam een medewerker pakte mijn man en de koffers bracht ons door een aparte douane, koffers op de band paspoorten laten en zien en toen bracht hij ons rechtstreeks naar de trein op een nog leeg perron zette ons op de besproken plaatsen legde de koffers in het rek en zei vriendelijk Goede Reis Wat een voortreffelijke service en aangekomen in Londen bracht een assist van de Eurostar ons netjes naar de uitgang. EEN DIKKE TIEN.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Diel
|
8 uur lang in londonse cel vast gezeten door valse beschuldiging van personeel vrouwelijke personeel en manager van de eurostar .
Wat een verassing moest worden voor mijn vrouw werd een nachtmerrie voor ons bijden
Pesoneel super slecht en maken gebruik van machtsmisbruik.
8 uur cel in london door personeel .
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Arjen
|
In 3 uur en 40 minuten van centraal Londen naar Rotterdam. Veel comfortabeler dan vliegen. Business class check-in en lounge zijn prettig. Eten en drinken zijn niet onaardig. Vriendelijk personeel. Grootste minpunt: noodzakelijke overstap in Brussel als je richting Londen reist. Hier wordt aan gewerkt.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Eric
|
wij waren aan boord van de Eurostar trein 9150 vanuit London die op 2 mei strandde in Brussel om 21.00. Na een half uur werd omgeroepen dat er een probleem was met de "staff", ER WAS GEEN PERSONEEL OM DE TREINVERDER NAAR AMSTERDAM TE RIJDEN.
De volgende anderhalf uur kwamen er vage berichten dat men probeerde het probleem op te lossen, uiteindelijk is dit niet gelukt dus werd iedereen verzocht om uit te stappen en maar naar de desk van Eurostar te gaan en een hotel te boeken.
Dus: 600 passagiers, waaronder babys, oude mensen die hier zonder verder transport zaten om tien uur s 'avonds.
Bij de desk van Eurostar stonden honderden mensen en 1 baliemedewerkster om te kijken wat zij kon doen.
anderen probeerden een plek in de laatste Talys te bemachtigen, maar die waren er nauwelijks.
Voor ons was wegens de familieomstandigheden thuis overblijven in Brussel geen optie dus hebben wij op eigen kosten een taxi naar Amsterdam genomen.
Volgende dag geprobeerd in contact te komen met Eurostar, helaas geen Nederlandstalige medewerker beschikbaar.. de refund policy is ook heel slecht, in tegenstelling tot bij de luchtbaardmaatschappijen die standaard afspraken hebben wil men hier ons afschepen met een ticketvoucher of DE HELFT VAN DE REIS terugbetalen.
Conclusie: Eurostar is onbetrouwbaar, veiligheid is slechts cosmetisch, als er een probleem ontstaat is er GEEN PLAN B en ontstaat er chaos, de refund policy is schandalig- ik kan alleen nog via rechtsbijstand mijn taxikosten proberen te verhalen. wij kozen om milieuredenen voor het reizen per trein maar deze organisatie zal eerst de service naar een acceptabel niveau moeten brengen voordat wij dit weer doen
28 Reviews Plaats review
ruud
|Book ik vroegtijdig 6 maanden voor mijn zomervakantie en dan laat Eurostar 4 maanden later, 7 weken voor vertrek, horen dat mijn reis door werkzaamheden geannuleerd is. Later vetrekken kan niet want ale hotels en appartementen zitten nu stampvol en wat er nog over is is 2 keer zo duur. Moet nu vliegen wat inmiddels zo kort voor vertrek extreem duur is geworden. Dit kost mij nu zo'n 700 euro aan extra reiskosten. Belachelijk. Bedankt Eurostar.
A.Kleijn. Bleijenberg
|Op 18 september met de Eurostar van Brussel naar Londen, assistentie aangevraagd omdat mijn man slechtziend is. Wat een service er kwam een medewerker pakte mijn man en de koffers bracht ons door een aparte douane, koffers op de band paspoorten laten en zien en toen bracht hij ons rechtstreeks naar de trein op een nog leeg perron zette ons op de besproken plaatsen legde de koffers in het rek en zei vriendelijk Goede Reis Wat een voortreffelijke service en aangekomen in Londen bracht een assist van de Eurostar ons netjes naar de uitgang. EEN DIKKE TIEN.
Diel
|8 uur lang in londonse cel vast gezeten door valse beschuldiging van personeel vrouwelijke personeel en manager van de eurostar .
Wat een verassing moest worden voor mijn vrouw werd een nachtmerrie voor ons bijden
Pesoneel super slecht en maken gebruik van machtsmisbruik.
8 uur cel in london door personeel .
Arjen
|In 3 uur en 40 minuten van centraal Londen naar Rotterdam. Veel comfortabeler dan vliegen. Business class check-in en lounge zijn prettig. Eten en drinken zijn niet onaardig. Vriendelijk personeel. Grootste minpunt: noodzakelijke overstap in Brussel als je richting Londen reist. Hier wordt aan gewerkt.
Eric
|wij waren aan boord van de Eurostar trein 9150 vanuit London die op 2 mei strandde in Brussel om 21.00. Na een half uur werd omgeroepen dat er een probleem was met de "staff", ER WAS GEEN PERSONEEL OM DE TREINVERDER NAAR AMSTERDAM TE RIJDEN.
De volgende anderhalf uur kwamen er vage berichten dat men probeerde het probleem op te lossen, uiteindelijk is dit niet gelukt dus werd iedereen verzocht om uit te stappen en maar naar de desk van Eurostar te gaan en een hotel te boeken.
Dus: 600 passagiers, waaronder babys, oude mensen die hier zonder verder transport zaten om tien uur s 'avonds.
Bij de desk van Eurostar stonden honderden mensen en 1 baliemedewerkster om te kijken wat zij kon doen.
anderen probeerden een plek in de laatste Talys te bemachtigen, maar die waren er nauwelijks.
Voor ons was wegens de familieomstandigheden thuis overblijven in Brussel geen optie dus hebben wij op eigen kosten een taxi naar Amsterdam genomen.
Volgende dag geprobeerd in contact te komen met Eurostar, helaas geen Nederlandstalige medewerker beschikbaar.. de refund policy is ook heel slecht, in tegenstelling tot bij de luchtbaardmaatschappijen die standaard afspraken hebben wil men hier ons afschepen met een ticketvoucher of DE HELFT VAN DE REIS terugbetalen.
Conclusie: Eurostar is onbetrouwbaar, veiligheid is slechts cosmetisch, als er een probleem ontstaat is er GEEN PLAN B en ontstaat er chaos, de refund policy is schandalig- ik kan alleen nog via rechtsbijstand mijn taxikosten proberen te verhalen. wij kozen om milieuredenen voor het reizen per trein maar deze organisatie zal eerst de service naar een acceptabel niveau moeten brengen voordat wij dit weer doen