De BMW die ik hier heb gekocht is een zware miskoop gebleken. De auto is verkocht tegen een prijs die op moment van aankoop niet de helft waard is gebleken. De auto bleek een zeer grote achterstallige onderhoud te hebben. Vervolgens weet men de schijn op te houden dat er niets van bekend was. Prins is erg bereidwillig om een afspraak te maken om het achterstallig onderhoud te verhelpen, maar je wordt voor het blok gezet om de helft van de factuur te betalen. Als je er dan mee instemt om de reparatie uit te laten voeren (je hebt feitelijk geen keus), kun je de auto zonder overleg weer bij hun ophalen in Alteveer. Terwijl je de auto elders hebt achter gelaten voor reparatie. De verkoop vindt op een gewiekste manier plaats. Daar zijn ze zeker goed in. Het geldbelang is in ieder geval groter dan het klantbelang, over de service maar te zwijgen. Over een autogarantiepakket, een aankooprapport of bovaggarantie wordt met geen woord over gerept. Ik had direkt naar mijn gevoel moeten luisteren. Verwacht vooral geen service. De auto ben ik bijna 3 weken kwijt geweest, daar dit vooral te wijten was aan het trage, ondoordachte en niet doortastende optreden van Prins. Ten aanzien van de aangeboden oplossing wil autobedrijf Prins je laten geloven dat je hen op de knieën dankbaar mag zijn voor de oplossing die zij hebben aangeboden. Ik kan absoluut geen positief punt vinden tav de werkwijze van deze heren. Een klantvriendelijkeheid van -10 past het beste bij deze heren. Ik wil iedereen waarschuwen om wel 3 keer na te denken voor je in zee gaat met autobedrijf Prins. Indien mogelijk deel dit bericht zo vaak mogelijk. Voor nadere info ben ik bereikbaar.
1 Review Plaats review
Autobedrijf Prins
|De BMW die ik hier heb gekocht is een zware miskoop gebleken. De auto is verkocht tegen een prijs die op moment van aankoop niet de helft waard is gebleken. De auto bleek een zeer grote achterstallige onderhoud te hebben. Vervolgens weet men de schijn op te houden dat er niets van bekend was. Prins is erg bereidwillig om een afspraak te maken om het achterstallig onderhoud te verhelpen, maar je wordt voor het blok gezet om de helft van de factuur te betalen. Als je er dan mee instemt om de reparatie uit te laten voeren (je hebt feitelijk geen keus), kun je de auto zonder overleg weer bij hun ophalen in Alteveer. Terwijl je de auto elders hebt achter gelaten voor reparatie. De verkoop vindt op een gewiekste manier plaats. Daar zijn ze zeker goed in. Het geldbelang is in ieder geval groter dan het klantbelang, over de service maar te zwijgen. Over een autogarantiepakket, een aankooprapport of bovaggarantie wordt met geen woord over gerept. Ik had direkt naar mijn gevoel moeten luisteren. Verwacht vooral geen service. De auto ben ik bijna 3 weken kwijt geweest, daar dit vooral te wijten was aan het trage, ondoordachte en niet doortastende optreden van Prins. Ten aanzien van de aangeboden oplossing wil autobedrijf Prins je laten geloven dat je hen op de knieën dankbaar mag zijn voor de oplossing die zij hebben aangeboden. Ik kan absoluut geen positief punt vinden tav de werkwijze van deze heren. Een klantvriendelijkeheid van -10 past het beste bij deze heren. Ik wil iedereen waarschuwen om wel 3 keer na te denken voor je in zee gaat met autobedrijf Prins. Indien mogelijk deel dit bericht zo vaak mogelijk. Voor nadere info ben ik bereikbaar.