Sns auto verzekering ben ik 3 jaar klant geweest ik vondt het een rot verzekering ik was wa verzekerd keer ging miJn glas kapot en toen heb ik sns gebeld of ik wa casco verzekerd kon worden dat kon volgens klantenservice en zouden het in bestand zetten en toen ben ik naar glas garage geweest die hun wouden toen zei eigenaar je bent niet verzekerd ervoor dus ik belde weer klantenservice op toen uitgelegd waarom ik belde en dat ik wel glas verzekering had afgesloten toen begon de klanten service te zeggen dat ik zat te liegen er over toen heb ik bel geschiedenis opgezocht en laten zien toen zeiden ze voor deze keer betalen wij u glas echt belachelijk ik heb ook 2x ongeluk gehad terwijl niet mijn schuld was maar de tegen partijen waren zo zielig aan het spelen dat wel mijn schuld was dat sns mij niet meer geloofde dus werdt zomaar in -4 gezet toen -3 en nu -2 en ze willen geen informatie geven aan mij over afhandeling weet op dag van vandaag nog niet hoe afgelopen is en van de week kwam er een brief met premie verhoging en dat was de druppel heb de verzekering opgezegd en ga volgende maand na een andere verzekeraar ik beveel niemand sns aan.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Paul
|
Prima maatschappij, je wordt altijd keurig en netjes geholpen
19 Reviews Plaats review
K
|Sns auto verzekering ben ik 3 jaar klant geweest ik vondt het een rot verzekering ik was wa verzekerd keer ging miJn glas kapot en toen heb ik sns gebeld of ik wa casco verzekerd kon worden dat kon volgens klantenservice en zouden het in bestand zetten en toen ben ik naar glas garage geweest die hun wouden toen zei eigenaar je bent niet verzekerd ervoor dus ik belde weer klantenservice op toen uitgelegd waarom ik belde en dat ik wel glas verzekering had afgesloten toen begon de klanten service te zeggen dat ik zat te liegen er over toen heb ik bel geschiedenis opgezocht en laten zien toen zeiden ze voor deze keer betalen wij u glas echt belachelijk ik heb ook 2x ongeluk gehad terwijl niet mijn schuld was maar de tegen partijen waren zo zielig aan het spelen dat wel mijn schuld was dat sns mij niet meer geloofde dus werdt zomaar in -4 gezet toen -3 en nu -2 en ze willen geen informatie geven aan mij over afhandeling weet op dag van vandaag nog niet hoe afgelopen is en van de week kwam er een brief met premie verhoging en dat was de druppel heb de verzekering opgezegd en ga volgende maand na een andere verzekeraar ik beveel niemand sns aan.
Paul
|Prima maatschappij, je wordt altijd keurig en netjes geholpen
liefhebber
|Nooit problemen gehad
jeuf
|directe oplossing bij schade
senior
|zeer betaalbare en heel goede voorwaarden