Amsterdam , 30 januari 2018 – Gisterenmiddag zijn dertien Nederlandse dienstverleners beloond met de Opiness Beste Service Awards van 2018 in de unieke locatie van FreshForward te Hilversum. Een onafhankelijke consumentenprijs puur gebaseerd op klantrevie
… lees verder
193 Reviews Plaats review
huig
|Na een mail over de beperkte toegang waarin ik geplaatst was toaal geen reactie, ook niet na een tweede mail ! Zelfs het fatsoen om te antwoorden ontbreekt hier.
Blijkbaar levert het geen geld op en bekijk het verder maar.
HULP EN SERVICE BIJ SOLCON UITGESLOTEN !!!
Raad anderen sterk af om met solcon in zee te gaan.
de Jong
|Sinds een maand aangesloten op glasvezel in de polder. Wat een verbetering. Niks geen snel internet en de telefoon blijft maar rinkelen als je de verbinding hebt verbroken. Probeer te bellen, maar wat een wachttijd. na een kwartier maar neergelegd. Via site contact gezocht. Deze beantwoord de vragen maar half en voor 1 vraag al 5 keer contact gehad om het maar steeds duidelijker het probleem uit te leggen. Wat voor personeel zit daar eigenlijk.
Een noodnummer is er ook niet eens. Na 17 uur is de tent gesloten.
Alleen de tv is een verbetering.
Nee, ik weet het wel. Na een jaar gaat alles weer naar KPN. Die is tenminste tot 20 uur bereikbaar en nauwelijks wachttijden. En heeft een storingsnummer voor als de telefoon het niet meer doet.
Solcon moet nog veel leren. Ik snap niet dat ze al 4 jaar op rij de beste uit de consumententest zijn gekomen.
Net een vragenlijst ingevuld hoe het contact was met een medewerker. Alleen de vragenlijst stikt van de fouten.
Jan Fanta
|Ben blij dat ik van dit prutsbedrijf af ben, klantenservice dat van voren niet weet dat ook van achteren leven en zijn niet in staat problemen op te lossen. Standaard onzin verkopen maar nooit een monteur sturen, Solcon werd mij aangeraden door een vriend maar wat heb ik een spijt gehad van mijn keuze., prutsers zijn het en bovendien veel te duur voor dat wat ze leveren.
Bertus v.d. Hardenberg
|Ruim 10 jaar gebruiker van Solcon, 5 jaar geleden verhuisd, overzetten telefoon van Solcon naar nieuwe adres weer Solcon was 1 groot drama , een paar dagen zonder telefoon gezeten met eigen bedrijf.
Nu een mobiel overgezet naar Solcon met nummerbehoud. Keurig een bericht ontvangen dat ik vanaf nu met de nieuwe profider Solcon kan bellen. Dus niet helemaal niets meer geen internet en geen telefoon.
Vervolgens bellen en zeer lang in de wacht met irritante muziek aan de telefoon, eindelijk iemand aan de lijn en zal het nakijken, weet niet hoe het komt. en zal mij terug bellen. alles behalve dat .
Vervolgens maar weer zelf gebeld, met dezelfde wachttijd en ergernis, hierna kan ik wel zelf bellen, echter kan ik alleen gebeld worden door iemand die zelf ook Solcon heeft.
Vervolgens weer naar Solcon gebeld, daarna kon ik wel alles bellen maar als ik gebeld werd dan kreeg men 1 op de 3 keer te horen deze mobiele telefoon is niet bereikbaar.
Dus een dag later weer gebeld met deze klacht waarna ik zal teruggebeld worden, maar nog steeds niets gehoord. Misschien komt het ooit nog!
Internet en vaste telefoon is overigens prima van Solcon
w.hars
|Nog geen idee, zijn nog steeds niet aangesloten. Wel werd mij in het gesprek met solcon verteld dat ivm verhuizing je gewoon je jaarcontract moet uitzitten??? Zelf wachten wij nog op een aansluiting en de overdracht is 1 mei. Heel bijzonder.