De service is het laatste jaar hard achteruit gegaan.
Zelfs als je op dat moment de enige bent is een telefoontje nog te veel werk.
Wel krijg je netjes een e-mail als de medicatie af gehaald kan worden
maar er dan even bijzetten dat niet alle medicijnen er al zijn is te veel gevraagd.
5.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Pien
|
Ik word altijd goed geholpen. het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Moet als je op het verkeerde tijdstip komt ooit wel lang wachten voordat je aan de beurt ben.
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jeannet van Brussel
|
Service…… zeer zeker niet.
Vriendelijkheid……. ook niet.
Een vorm van beleefdheid naar de cliënt toe….. in mijn geval ook niet.
Oneerlijke concurrentie…… (in mijn ogen en van meer personen) zeer zeker!
Naar aanleiding van een kaart die ik binnenkreeg voor een gratis cholesterol test, nam ik contact op met deze zoals het dan heet “service” apotheek hier in Aalst/Waalre. De medewerkster wist niets van deze actie (niet echt deskundig!) en na haar navraag bleek dan, dat dit via de p.c. ging. Maar de apotheker plande zelf die afspraken, vertelde de medewerkster mij. De medewerkster bood mij aan, terug te laten bellen door de apotheker zelf. Dat werd ook gedaan. Maar toen de apotheker concludeerde dat ik géén cliënt van zijn apotheek ben, (en dat is niet zonder reden), toen besloot de apotheker, dat hij deze gratis cholesterol test niet bij mij zou uitvoeren. Ik gaf nog aan dat het wel goed was voor de mond op mond reclame, die dan van mij uit positief zou zijn.
Deze opmerking van mij schoot hem, zoals hij ook letterlijk zei: “in het verkeerde keelsgat” (in heel de opmerking zit géén enkel kwaad woord ?) en ik kreeg als antwoord: ik doe die test zeker niet bij u! Zeker niet na uw opmerking! De toonzetting van hem was dusdanig, dat ik voelde: tegenspraak heeft geen nut. Ik sloot het telefoongesprek af met de mededeling dat ik nu zeker wist, dat ik nooit en te nimmer cliënt bij zijn apotheek zou worden.
Dan kom ik nog even terug op de oneerlijke concurrentie: toen deze apotheker zich een aantal jaren geleden in Aalst/Waalre vestigde, deed hij uiteraard veel pogingen om bestaande cliënten bij mijn huidige apotheker: Drs Bruijnen gevestigd in Aalst (en ook een vestiging in Waalre), over te nemen. Het oneerlijke is dan, ik weet het uit eigen ervaring, dat de apotheker (ik hoop onbedoeld), toch geholpen werd/wordt door de huisartsen, die in hetzelfde gebouw zitten als deze apotheker. Dit is in een voormalig deel van het pand van de Rabobank. De huisartsen zeggen de patiënten letterlijk: “zal ik het receptje dan maar doorsturen naar de apotheek, die hier beneden zit, dat is gemakkelijk zo in hetzelfde gebouw?”. Ik ben hier zelf getuige van geweest toen ik met mijn zoon, zijn huisarts bezocht, die ook zijn praktijk in dit pand heeft. Ik heb toen geweigerd, zeker omdat ik zéér tevreden ben over de service van mijn huidige apotheker Drs Bruijnen te Aalst/Waalre. Die verleent mij wel altijd service en niet deze apotheker die foldert in Aalst/Waalre voor een gratis cholesterol test van de service-apotheek.
Maar hoeveel mensen, zeker ouderen, waarvoor de arts toch een persoon is waar je uiteraard respect voor hebt en wiens advies je voor “lief” neemt…..,die laten dit wel gebeuren en die laten inderdaad “het receptje doorsturen naar de apotheek beneden”, die vervolgens de cliënt niet voor dat ene bezoekje, maar direct volledig “overneemt”. Zo heeft deze “service” apotheek (Alberda) mijn sympathie in het verleden al direct verloren.
En nu, wederom oneerlijk, weer een poging cliënten af te nemen. Geen probleem, ik blijf samen met mijn zoon levenslang cliënt bij mijn huidige apotheker en die gratis cholesterol test doe ik wel bij de Albert Heijn, die biedt dat hier in de regio ook aan (A.H. Bladel, 29 en 30 mei a.s.) en die hebben wel service: ook voor cliënten van Aldi, Lidl e.a.)
3 Reviews Plaats review
Anita
|De service is het laatste jaar hard achteruit gegaan.
Zelfs als je op dat moment de enige bent is een telefoontje nog te veel werk.
Wel krijg je netjes een e-mail als de medicatie af gehaald kan worden
maar er dan even bijzetten dat niet alle medicijnen er al zijn is te veel gevraagd.
Pien
|Ik word altijd goed geholpen. het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Moet als je op het verkeerde tijdstip komt ooit wel lang wachten voordat je aan de beurt ben.
Jeannet van Brussel
|Service…… zeer zeker niet.
Vriendelijkheid……. ook niet.
Een vorm van beleefdheid naar de cliënt toe….. in mijn geval ook niet.
Oneerlijke concurrentie…… (in mijn ogen en van meer personen) zeer zeker!
Naar aanleiding van een kaart die ik binnenkreeg voor een gratis cholesterol test, nam ik contact op met deze zoals het dan heet “service” apotheek hier in Aalst/Waalre. De medewerkster wist niets van deze actie (niet echt deskundig!) en na haar navraag bleek dan, dat dit via de p.c. ging. Maar de apotheker plande zelf die afspraken, vertelde de medewerkster mij. De medewerkster bood mij aan, terug te laten bellen door de apotheker zelf. Dat werd ook gedaan. Maar toen de apotheker concludeerde dat ik géén cliënt van zijn apotheek ben, (en dat is niet zonder reden), toen besloot de apotheker, dat hij deze gratis cholesterol test niet bij mij zou uitvoeren. Ik gaf nog aan dat het wel goed was voor de mond op mond reclame, die dan van mij uit positief zou zijn.
Deze opmerking van mij schoot hem, zoals hij ook letterlijk zei: “in het verkeerde keelsgat” (in heel de opmerking zit géén enkel kwaad woord ?) en ik kreeg als antwoord: ik doe die test zeker niet bij u! Zeker niet na uw opmerking! De toonzetting van hem was dusdanig, dat ik voelde: tegenspraak heeft geen nut. Ik sloot het telefoongesprek af met de mededeling dat ik nu zeker wist, dat ik nooit en te nimmer cliënt bij zijn apotheek zou worden.
Dan kom ik nog even terug op de oneerlijke concurrentie: toen deze apotheker zich een aantal jaren geleden in Aalst/Waalre vestigde, deed hij uiteraard veel pogingen om bestaande cliënten bij mijn huidige apotheker: Drs Bruijnen gevestigd in Aalst (en ook een vestiging in Waalre), over te nemen. Het oneerlijke is dan, ik weet het uit eigen ervaring, dat de apotheker (ik hoop onbedoeld), toch geholpen werd/wordt door de huisartsen, die in hetzelfde gebouw zitten als deze apotheker. Dit is in een voormalig deel van het pand van de Rabobank. De huisartsen zeggen de patiënten letterlijk: “zal ik het receptje dan maar doorsturen naar de apotheek, die hier beneden zit, dat is gemakkelijk zo in hetzelfde gebouw?”. Ik ben hier zelf getuige van geweest toen ik met mijn zoon, zijn huisarts bezocht, die ook zijn praktijk in dit pand heeft. Ik heb toen geweigerd, zeker omdat ik zéér tevreden ben over de service van mijn huidige apotheker Drs Bruijnen te Aalst/Waalre. Die verleent mij wel altijd service en niet deze apotheker die foldert in Aalst/Waalre voor een gratis cholesterol test van de service-apotheek.
Maar hoeveel mensen, zeker ouderen, waarvoor de arts toch een persoon is waar je uiteraard respect voor hebt en wiens advies je voor “lief” neemt…..,die laten dit wel gebeuren en die laten inderdaad “het receptje doorsturen naar de apotheek beneden”, die vervolgens de cliënt niet voor dat ene bezoekje, maar direct volledig “overneemt”. Zo heeft deze “service” apotheek (Alberda) mijn sympathie in het verleden al direct verloren.
En nu, wederom oneerlijk, weer een poging cliënten af te nemen. Geen probleem, ik blijf samen met mijn zoon levenslang cliënt bij mijn huidige apotheker en die gratis cholesterol test doe ik wel bij de Albert Heijn, die biedt dat hier in de regio ook aan (A.H. Bladel, 29 en 30 mei a.s.) en die hebben wel service: ook voor cliënten van Aldi, Lidl e.a.)