Mijn vader zit al ruim 17 jaar bij Zeelandnet / Delta. Hij gebruikte zijn Zeelandnet e-mailadres voor letterlijk alles. Alles staat gekoppeld aan dit e-mailadres.
Mijn vader is eind december van Delta naar KPN overgegaan. We hebben meerdere malen naar Delta en naar KPN gebeld om te checken of hij echt zijn Zeelandnet e-mailadres zou behouden. Zijn grootste nachtmerrie was namelijk dat alles plotseling weg zou zijn bij het wisselen van Delta naar KPN. Beide partijen hebben hem ervan verzekerd dat hij zijn e-mailadres zou kunnen behouden.
Gisterochtend kon hij nog op zijn e-mailadres en toen hij in de middag keek stond er ineens dat zijn e-mailadres was geblokkeerd. Hij heeft toen direct naar Delta gebeld. Hij kreeg een hele akelige vrouw aan de telefoon die aangaf dat ze niks voor hem kon betekenen en dat hij dan maar een klacht of verzoek moest indienen. Geen geruststelling, gelach op de achtergrond van het gesprek en een onvriendelijke, niet behulpzame houding. Mijn vader was op dat moment compleet in paniek dat hij alles kwijt was.
Vervolgens heb ik gebeld, rustig alles uitgelegd, maar wel duidelijk dat er iets moest gebeuren en toen kreeg ik een andere vrouw aan de lijn die het e-mailadres voor ons heeft hersteld.
We kunnen gelukkig nu terug op het e-mailadres, maar al zijn mails zijn verwijderd. Er staat letterlijk niets meer in zijn mailbox.
Vandaag heb ik gebeld of ze dit terug konden halen, via een back-up of een andere service en dit was niet mogelijk. Het kan toch niet zo zijn dat de mails zonder overleg, zonder pardon, zonder waarschuwing allemaal definitief zijn verwijderd binnen nog geen 12uur? Daar moet toch ergens een back-up zijn of een manier om het terug te halen? De medewerker gaf echter aan dat hij niets voor ons kon betekenen.
Vandaag gaf de Delta medewerker ook aan dat er flink was geblunderd want dat hij inderdaad in de aanvraag van mijn vader ziet dat het e-mailadres niet opgeheven mocht worden, maar dat dat niet goed is gegaan in de praktijk. Hij bood zijn excuses aan. In de praktijk hebben we daar echter helemaal niks aan.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Henry
|
Mijn ervaring is dat Zeelandnet bestaat uit een stel prutsers. Sinds kort hebben ze een nieuwe spamfilterinstelling Reporting-MTA: dns; se20-yh.route25.eu. Die verhindert nu dat ik mijn klanten met een emailadres van Zeelandnet, niet meer kan antwoorden. Mijn email wordt geblokkeerd.
Oplossing volgens de prutsers van Zeelandnet: Stuur al uw klanten bij zeelandnet een email (?) met de mededeling dat ze mijn email weer moeten toevoegen aan hun whitelist. En hoe zit dat dan met toekomstige klanten? Ja die ook emailen....
Ik ga daar met al mijn producten weg.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Je moeder
|
Zo lang als ik leef is het zeeland net internet een schaamte.
Ik heb honderde problemen gehad met zeeland net en elke """"oplossing""" koste alleen meer geld zonder resultaat, maar ik moest wel een hele week zonder functioneel internet zitten.
Een grote aanrader om bij het hoofdkantoor uw behoefte te doen, want schijt kwaliteit is niets nieuws voor hun.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ted Klaassen
|
Wilde ook tv via de kabel, lekker snel. Nadat alles aangesloten was de tv uitgeprobeerd. Schrok mij gek van de digitale gids. Leek wel het allereerste bèta ontwerp.
Als je een opgenomen programma hebt gezien en je wilt het verwijderen moet je eerst teru naar je tv dan weer je lijst met opnames opzoeken en vervolgens de opname die je wilt wissen. Daar ook alle herhalingen opgenomen wordt is dit helemaal geen doen.
Bij Telfort en KPN kun je na het kijken met 1 druk op de knop wissen.
Toen ik dit vertelde zeiden ze “ ja het kan niet allemaal hetzelfde zijn. Nou, ik had als ontwerper toch maar eerst onderzoek gedaan hoe dat in elkaar zat.
Je klikt je gek in die gids.
Ik heb alles binnen de termijn weer weg laten halen en ben bij Telfort gebleven, wat een verademing
84 Reviews Plaats review
Jan verton
|Slechtste provider van EU.stel amateurs
Manuela
|Mijn vader zit al ruim 17 jaar bij Zeelandnet / Delta. Hij gebruikte zijn Zeelandnet e-mailadres voor letterlijk alles. Alles staat gekoppeld aan dit e-mailadres.
Mijn vader is eind december van Delta naar KPN overgegaan. We hebben meerdere malen naar Delta en naar KPN gebeld om te checken of hij echt zijn Zeelandnet e-mailadres zou behouden. Zijn grootste nachtmerrie was namelijk dat alles plotseling weg zou zijn bij het wisselen van Delta naar KPN. Beide partijen hebben hem ervan verzekerd dat hij zijn e-mailadres zou kunnen behouden.
Gisterochtend kon hij nog op zijn e-mailadres en toen hij in de middag keek stond er ineens dat zijn e-mailadres was geblokkeerd. Hij heeft toen direct naar Delta gebeld. Hij kreeg een hele akelige vrouw aan de telefoon die aangaf dat ze niks voor hem kon betekenen en dat hij dan maar een klacht of verzoek moest indienen. Geen geruststelling, gelach op de achtergrond van het gesprek en een onvriendelijke, niet behulpzame houding. Mijn vader was op dat moment compleet in paniek dat hij alles kwijt was.
Vervolgens heb ik gebeld, rustig alles uitgelegd, maar wel duidelijk dat er iets moest gebeuren en toen kreeg ik een andere vrouw aan de lijn die het e-mailadres voor ons heeft hersteld.
We kunnen gelukkig nu terug op het e-mailadres, maar al zijn mails zijn verwijderd. Er staat letterlijk niets meer in zijn mailbox.
Vandaag heb ik gebeld of ze dit terug konden halen, via een back-up of een andere service en dit was niet mogelijk. Het kan toch niet zo zijn dat de mails zonder overleg, zonder pardon, zonder waarschuwing allemaal definitief zijn verwijderd binnen nog geen 12uur? Daar moet toch ergens een back-up zijn of een manier om het terug te halen? De medewerker gaf echter aan dat hij niets voor ons kon betekenen.
Vandaag gaf de Delta medewerker ook aan dat er flink was geblunderd want dat hij inderdaad in de aanvraag van mijn vader ziet dat het e-mailadres niet opgeheven mocht worden, maar dat dat niet goed is gegaan in de praktijk. Hij bood zijn excuses aan. In de praktijk hebben we daar echter helemaal niks aan.
Henry
|Mijn ervaring is dat Zeelandnet bestaat uit een stel prutsers. Sinds kort hebben ze een nieuwe spamfilterinstelling Reporting-MTA: dns; se20-yh.route25.eu. Die verhindert nu dat ik mijn klanten met een emailadres van Zeelandnet, niet meer kan antwoorden. Mijn email wordt geblokkeerd.
Oplossing volgens de prutsers van Zeelandnet: Stuur al uw klanten bij zeelandnet een email (?) met de mededeling dat ze mijn email weer moeten toevoegen aan hun whitelist. En hoe zit dat dan met toekomstige klanten? Ja die ook emailen....
Ik ga daar met al mijn producten weg.
Je moeder
|Zo lang als ik leef is het zeeland net internet een schaamte.
Ik heb honderde problemen gehad met zeeland net en elke """"oplossing""" koste alleen meer geld zonder resultaat, maar ik moest wel een hele week zonder functioneel internet zitten.
Een grote aanrader om bij het hoofdkantoor uw behoefte te doen, want schijt kwaliteit is niets nieuws voor hun.
Ted Klaassen
|Wilde ook tv via de kabel, lekker snel. Nadat alles aangesloten was de tv uitgeprobeerd. Schrok mij gek van de digitale gids. Leek wel het allereerste bèta ontwerp.
Als je een opgenomen programma hebt gezien en je wilt het verwijderen moet je eerst teru naar je tv dan weer je lijst met opnames opzoeken en vervolgens de opname die je wilt wissen. Daar ook alle herhalingen opgenomen wordt is dit helemaal geen doen.
Bij Telfort en KPN kun je na het kijken met 1 druk op de knop wissen.
Toen ik dit vertelde zeiden ze “ ja het kan niet allemaal hetzelfde zijn. Nou, ik had als ontwerper toch maar eerst onderzoek gedaan hoe dat in elkaar zat.
Je klikt je gek in die gids.
Ik heb alles binnen de termijn weer weg laten halen en ben bij Telfort gebleven, wat een verademing