Stem voor de Beste Service Awards 2018

                                                                                                

Eenmaal per jaar zetten we de bedrijven die de beste service hebben geleverd - en dus de hoogste klantoordelen hebben behaald op Opiness - in het zonnetje. Wie verdient de Award dit jaar volgens jou?

Stem en win!

Plaats een review over een bedrijf dat jou heeft verrast met hun service dit jaar!

Maak kans op een van de 5 vouchers van 20 Euro!

De uitslag zal bekend worden gemaakt eind janauri 2018 op de Facebook pagina van Opiness

 

Wie leveren volgens klanten zelf de beste service in Nederland?

Hoe werkt het voor de bedrijven?

De winnaar is de aanbieder met het hoogste rapportcijfer van klanten in een sector en minimaal 100 reviews op peildatum 10 januari 2018 op Opiness.nl wint. Deze wint de Beste Service Award 2018 en mag zich een jaar lang dé leverancier noemen die de Beste Service levert volgens klanten!

De Service Award is een echte consumentenprijs, puur en alleen gebaseerd op echte klantoordelen!

Zie de uitslag van eerdere edities: 

https://opiness.nl/beste-service-awards-2017

https://opiness.nl/beste-service-awards-2016

https://opiness.nl/service-awards

Op 10 januari 2018 kijken we naar het eindoordeel op Opiness, dit is gebaseerd op:

  • de beoordelingen/reviews gegeven in 2017 t/m 10 januari 2018 te lezen op Opiness
  • een extra klantonderzoek via Novio Panel

Wilt u zelf nog uw klanten vragen om reviews? Open dan nu een tijdelijk Opiness account.

Indien u nog actief wil strijden voor de Award dan is een tijdelijk account op Opiness noodzakelijk. Een tijdelijk account is geldig t/m jan 2018 en kost 299,- Euro ex BTW. Mail [email protected] wanneer u actief mee wenst te doen voor de Award.

De award uitreiking

Op maansdag 29 jnauari 2018 zal de award uitreiking plaatsvinden bij FreshForward te Hilversum. De winnaars worden hiervoor persoonlijk uitgenodigd. De winnaars wordt gevraagd op dit evenement om een korte toelichting te geven, waardoor er kennisdeling plaatsvindt tussen de toppers van Nederland.

Naast het winnen van een award krijgen de winnaars tijdens de uitreiking vier korte customer experience workshops aangeboden van FreshFoward. Aan de hand van verschillende workshops worden de gasten meegenomen in the next level van service design en excellente customer experience in het next level service station van FreshForward te Hilversum. De thema's zijn: Hospitality Infusion, Business by Desire, Future Connect en Space Making.

De winnaars krijgen twee kaarten. Extra kaarten kunnen worden bijgekocht. Voor niet- winnaars of andere geïnteresseerden zijn tevens enkele losse kaarten te koop om het evenement bij te wonen. Voor interesse mail [email protected].

De spelregels op rij:

  • Reviews gegeven tussen 1 januari 2017 t/m 10 januari 2018 tellen mee in de score.
  • Reviews gegeven via en onafhankelijke onderzoekmeting via Novio panel tellen mee in de score.
  • Het zelf actief oproepen voor reviews mag alleen met een account i.v.m. belasting van de redactie die alle reviews zal lezen. 
  • Opiness verloot enkele vouchers onder de consumenten die stemmen, zelf prijzen weggeven voor de Opiness reviews is niet toegestaan.
  • Beoordelingen moeten voldoen aan de beoordelingsrichtlijnen
  • Op 29 januari worden de Service Awards uitgereikt aan de winnende bedrijven tijdens een besloten bijeenkomst.
  • De reviews moeten voldoen aan het wedstrijdregelement.
  • De winnaars van de Service Awards moesten het hoogste klantoordeel hebben en minimaal 100 reviews hebben ontvangen in de meetperiode. Ook wordt naar de weging van het aantal reviews gekeken.
  • Het Award logo gebruik is exclusief voor de winnaars en valt onder regels en copyright, lees hier de regels.

Heeft u vragen over de Service Awards verkiezing? Mail dan aan [email protected]

Partners van de verkiezing

Logo OBI4wan - transparant

Monitoring en webcare specialist OBI4wan levert haar klanten een webcare oplossing waarmee je online- en offline media kunt volgen en op berichten kunt reageren. Na klantcontact via social media, WhatsApp, Messenger en beoordelingssites kan via hun systeem ook gevraagd worden om een review te plaatsen. Klik hier voor meer informatie.

Fresh Forward is een creatief adviesbureau. Wij houden ons bezig met groei en strategische vernieuwing van merken en organisaties. Imagine the next level is ons motto. Wij willen een rol spelen als organisaties op zoek zijn naar echte vernieuwing, onderscheidend vermogen en toegevoegde waarde. Wij zijn co-creators: samen met onze klanten gaan we op zoek naar essentie, relevantie en nieuwe mogelijkheden. We creëren een vernieuwende koers, een inspirerende en motiverende droom (voor merk, business of organisatie als geheel), die we vervolgens helpen vertalen naar slimme, doorleefde en succesvolle oplossingen in het NU.

 


Novio Research voert marktonderzoek snel uit, tegen lage kosten en met hoge kwaliteit. Opgericht in 2007 als onderdeel van de DVJ Research Group, is Novio Research (voorheen NovioData) van oudsher specialist op het gebied van dataverzameling.